خاموشی

...در خاموشی نشسته‌ام
خسته‌ام
درهم شکسته‌ام
من
دلبسته‌ام!*...

ای کاش درک میکرد ..

ای کاش وقتی میرفت منو با خودش میبرد

کجا؟

نمیدونم ولی ای کاش ....

 


چرا من دلم باید تنگ شه برای همین یه نفر آخه؟!... همین جوری !...همین جوری!...

 

کلی بدبختی بیچارگی دارم و سرم شلوغه...امیدوارم همه چی خوب پیش بره!...البته شک دارم همچین اتفاقی بیفته و بلایی چیزی بهم نازل نشه.. ..اما خداییش لعن و نفرین...لعن و نفرین...

 

فکر کنم ...... منو سر اون تلفن نفرین کرد 3 روزه که همینجوری بد میارم

 

نمیدونم چرا یکدفعه اینجوری شدم  بخدا انگار خودم نبودم

 

ولی خوب بد حرف زدم میدونم ولی خوب گذشت هم خوب چیزیه بعضی وقتها   نه؟

 

 

سلام سلام

سلام . امروز خیلی چرت بود

 

اصلا حال نداد .راستی رفسنجانی 1 سایت زده خیلی قشنگه : http://www.rafsanjani.com

 

باید اینجا بگید که آیا به این دیوونه رای میدید یا نه من که گفتم نه حالا شما رو نمیدونم البته من اصلا شرکت نمیکنم که بخواهم رای بدم ولی اگه زوری بود به اون رای نمیدادم .

 

خسته شدم

سلام

امروز خیلی ناراحت هستم

اصلا زنئگی به من حال نمیده

تنهام یک دوست داشتیم که اونم ۴ ماه پیش زد زیرش

تنهامون گذاشت

با هیچی حال نمیکنم  با هیچیییییییییییییییییییییی


برام بگید که شما با زندگیتون حال می کنید ؟

فعلا بابای