نت جدید

سلام
نمی دونم چی بگم...
فقط میگم بدجوری دلم براتون تنگ میشه.
دوستان عزیزم . من با شروع امتحانات ترم به مدت یک ماه مجبورم در وبلاگمو تخته کنم .
اما من همچنان منتظر ’’نظر بدین’’ هاتون هستم و قول می دم به همشون جواب بدم.
دم همتون گرم.قول می دم بعد از امتحانات وبلاگی راه بندازم که اون سرش ناپیدا باشه.
می دونم این مدت بدجوری بهم یا شاید به هممون سخت بگذره... بازم امتحانات...بی خوابی ها...خواب موندن ها... چشم قرمز شدن ها...گریه کردن ها ...تقلب کردن ها...الکی خندیدن های بعد از امتحان...ول گردی تو خیابون بعد از امتحان...وای امتحان شیمی!
بریم سر اصل مطلب.
راستش گاهی اوقات یادم میره اسم وبلاگم آوای گیتار هستش .
من امروز چون آخرین روز نوشتنم قبل از امتحانات هستش قصد دارم دو تا آهنگ بهتون بدم تا این تو این مدت که من نیستم تمرین کنید.
امیدوارم هیچ کدوم از این آهنگ هایی رو که می گم بلد نباشید!
اولیشو از فرامرز اصلانی براتون می گم.
آهنگ ’’ اسیر دل ’’ :
که البته این آهنگ رو می تونید تو دو تا ریتم بزنید:
1) ریتم ۴/۲ jerk با تکنیک آپاگادو یا خفه کردن سیم.
2) ریتم رومبا که در اون از تکنیک خفه کردن سیم استفاده کنید و سعی کنید سریع بزنید.
تذکر : جاهائی که تعداد زدن یک آکورد رو نگفتم فقط یک بار اون آکورد رو بزنید.
تذکر : جاهائی از متن شعر که علامت * گذاشتم آکورد عوض میشه.
تذکر : در تعداد آکوردها خودتونو محدود به تعدادی که من گفتم نکنید مخصوصا قسمت های آخر آهنگ ( به من بگو بی وفا حالا یار ... و می خوام برم دوردورا...).
مقدمه از چپ به راست:
Am(1) A7(1) Dm(2) G7(2) C(2) Am(2) Dm6(2) E7(2


C(2) G7(2) Dm(2) A7 Am
*میدونی *دل اسی*ره *اسیره تا *بمیره


Am(2) E7(2) Dm6(2)Am(2
*میدونی بدون *تو *دلم آروم نگی*ره


C(2) G7(2) Dm(2) A7 Am
*میدونی *دلتنگ*تو *نموده آهنگ *تو


Am(2) E7(2) Dm6(2) Am(2
*ولی بیهوده *جوید *بسی بیهوده *پوید


G(4) Am(4
به من بگو *بی وفا حالا یار که هس*تی


E(2) F(4
خزان عمرم رسید* نوبهار که هس*تی


G(4) Am(7
*می خوام برم دوردورا دلم طاقت ندا*ره


E(2) F(4
دست غم تو داره* روزامو می شما*ره (تکرار)



چه طور بود؟



آهنگ بعدی ’’گل گلدون’’ هستش . می دونم تایپ کردنش خیلی سخته ولی چه می شه کرد؟
این آهنگ تو ریتم slow rock یا همون 8/6 سنگین هستش (ریتم آهنگ مرد تنهای شب که قبلا گفتم) :
تذکر مهم :دو بیت اول ( 4 مصرع اول) رو باید با آرپژ 8/6یا همون 4/3 بزنید یعنی چهار سیم پایین رو دونه دونه بصورت رفت و برگشتی بزنین .
تذکر : جاهائی که تعداد زدن یک آکورد رو نگفتم فقط یک بار اون آکورد رو بزنید.
تذکر : جاهائی از متن شعر که علامت * گذاشتم آکورد عوض میشه.


Dm A7 A Dm
*گل گل*دون من *شکسته در *باد

Dm A(2) Dm
*تو بیا *تا دلم نکرده فر*یاد


Dm A7 A Dm
*گل شب *بو دیگه *شب بو نمی *ده


Dm A(2) Dm
*کی گل *شب بو رو از شاخه چی*ده



F C Gm Dm
*گوشه *آسمون *پر رن*گین کمون


Dm A Gm Bb
*من مثه *تاریکی *تو مثل مه*تاب


F C Gm D7
*اگه باد *از سر *زلف تو *نگذره


Dm A Gm Bb
*من میرم *گم میشم *تو جنگل *خواب


F C Gm Dm
*گل گل*دون من *ماه ای*وون من


Dm A Gm Bb
*از تو تن*ها شدم *چو ماهی از *آب


F C Gm Dm
*گل هر *آرزو *رفته از *رنگ و بو


Dm A Gm Bb
*من شدم *رودخونه *دلم یه مر*داب


C Dm(3
*آسمون آبی می شه اما گل *خورشید


Dm Gm Bb
*رو شاخه های *بید دلش می گی*ره


C Dm(3
*دره مهتابی میشه اما گل مه*تاب


Dm Gm Bb
*از برکه های *خاک بالا نمی*ره


Dm(2) Gm(2
*تو که دست تکون میدی *به ستاره جون میدی


D7 A(2
*می شکفه گل از گل *باد


Dm(2) Gm(2
*وقتیکه ماتم میاد *دو ستاره کم میاد


Dm A(2
*می سوزه شقایق از *داغ


F C Gm Dm
*گل گل*دون من *ماه ای*وون من


Dm A Gm Bb
*از تو تن*ها شدم *چو ماهی از *آب


F C Gm Dm
*گل هر *آرزو *رفته از *رنگ و بو


Dm A Gm Bb
*من شدم *رودخونه *دلم یه مر*داب


این یکی چطور بود؟



چند تا سفارش تو مدتی که نیستم:
درساتونو بیشتر بخونین مخصوصا اگه مثل من امتحانات ترمتون شروع شده .
برای وقت های گیتار زدنتون برنامه ریزی کنید.
نکته مهم دیگه این که قبل و بعد از گیتار زدن دستاتونو خوب با آب و صابون بشورید!
مهم تر از همه اینکه نظر یادتون نره!
باهاتون خداحافظی نمی کنم چون می خوام خیلی زود برگردم...

اومدم

همونطور که بهتون قول داده بودم با عکسای آریان دبی اومدم .....







خوب همینا بود تا جلسه بعد که عکسایی از کنسرت عصار در رشت رو براتون بیارم بای بای



میام

حتمی در اولین موقعیتچند تا عکس از کنسرت آریان در دبی پیدا کردم که میارم براتون
منتظر باشید ضرر نمیکنید........