رابى جون ! جیسون

اول سلااام . همگى خوبین ؟!

دیدین خوش قولم !؟! اومدم همونطور که گفته بودم در مورد رابرت یعنى عضو جدید MetallicA بنویسم .

خوب اجازه بدین اول یه بیوگرافى کوچولو از این بابا بدم ! بعد برم سراغ نظرات شخصى !

 

نام مورد : Robert ( از این به بعد بهش میگیم رابى جـــون !!! )

نام قبیله اى : Jujillo ( من آخرم نتونستم فامیلشو درست بگم !!! سخته بابا ! )

تاریخ ظهور : 23 اکتبر سال 1963

محل ظهور : کالیفرنیا ( پس بالاخره سرخپوست هست یا نه !!!!! )

ساز : خوب معلومه دیگه جایه کى اومده ؟!؟! پس گیتار Bass

رنگ چشم : قهوه اى مایل به قهوه اى تر !

رنگ مـــو : محصولات ایوو رشه !!! اااا ببخشید ! قاطى شد ! اینم مثل خودمه ، مشکى آسمونى ! ! !

درازااا : خاک بر سرش نکنن ! از من 3 سانت کوتاه تره که ! تو مایه هایه 175CM

وزن : من که وزن کردم 82 بود ! الان نمیدونم !!! وااااااا ماشالله  ! بابا هیکل !

وضعیت تاهل : میگن مجــــرد ! خاک بر سرت رابى ! 40 سالته ! چرا ترشیدى پس !؟!؟

تعداد خواهر برادر : قبیلشونو نشمردیم هنوز !

راستى موهاشم تا کمرشه ! مرتیکه میبافه !!!!!

 

خوب از رابى جون بگم که قبلا تو گروه اوزى اوزبرن تشریف داشتن(مرسی از یاد آوری فرانتیک عزیز) . مثل اینکه اینجا هم مثل فوتبال شده !!! باسیست میدن ! باسیست میگیرن !!!!! حالا چى شده که اوزى اوزبورن بهش گفته هـــــِـرى ! خدا داند !

آگاهان گویند که باسیست خوبیه ! ولى به هیچ وجه به پاى Jason.C.Newsted نمیرسه ( قد رو نمیگم ! مهارت رو میگم !! ) راستى در مورد موهاش میشه گفت گور بابایه موهایه سعید و جیسون !!!!! آخر پر پشته !!!!!!!! من نمیدونم اینا چه جورى اینقدر موهاشونو بلند میکنن و نمى ریزه !!!!؟!؟

خلاصه این بشر از اینکه به متالیکا پیوسته در قسمتهاى از بدنش فستیوال گرفته ! حقم داره ! خلاصه من تائیدش میکنم !   میتونه موفق باشه ! از نظر من حظورش مشکلى نداره !

خوب جدا از شوخى ایشونم یواش یواش خودش رو تو متالیکا تثبیت میکنه و میتونه شایستگى هایه خودش رو به نمایش بزاره . به هر حال هر چى هست و هر جا بوده الان تو متالیکاست و باید دوسش داشته باشیم. امیدوارم لیاقته متالیکا رو داشته باشه .

 

راستى یه چیزایى در مورد متالیکا  و آخرین آلبومش تو دلم مونده و میخوام با اجازه بگم . ببینید ST.Anger آلبومیه که متالیکا بعد از سالها بیرون داده . باید دقت داشته باشیم که این آلبوم تو وضعیتى به بازار اومد که تحولات زیادى در موسیقى آمریکا و متال بوجود اومده . نباید انتظار داشت که بازم مثل سابق آهنگ بسازن (هر چند نمیتونن دیگه !!) و اینو باید بدونین که اونا خودشون خوب میدونن که چى و در چه زمانى میتونه خوب باشه و این آلبوم جدید رو با این خصوصیات به بازار عرضه کردن که زمید تا زیر زمین با بقیه کاراشون فرق میکنه ! حالا هر چى که هست میخوام بگم که این متالیکا اون متالیکا نیست ! اون ماله قبل از سال 2000 بودش !!! خدا بیامرزتش ! ولى اینم میشه به عنوان یه کار خوب در زمان خودش از متالیکا پذیرفت ولى نمیشه گفت قوى !!!!

ولى از هر چى بگذرم از این نمیشه گذشت !!!!!! بابا جان اون Solo هایه خشن از Kirk  کجاست !؟!؟! بابا از این نمیشه گذشت ! من خفن شاکى شدم !!!!! آخر زندگى سولوهایه کرک بود !!! پس کو ؟!؟ در ضمن کو اون Bass که تو خیلى از آهنگایه متالیکا تحول ایجاد میکرد !؟! (هر چند کلا متالیکا از باس گیتار مشکل داشت و باس زیاد تو آهنگاشون جا نداشت ) مثلا My Friend Of Misery !!!  یا مثلا Unforgiven و غیره !

بابا اینا دیگه کفر منو در آوردن ! سولوشون که خدااااااااا بود ! دیگه نیست !!!!!! یه وقتایى باس درست حسابى هم که داشتن دیگه نیست !!!

 

خلاصه اینم از متالیکا و رابرت و درد دل مااااااا !!!!!! امیدوارم که مفید باشه .

داریوش

سلام امروز نوبت اهنگ داریوش است اهنگ چشم من تقدیم به عزیزانم با ریتم 8/6 :
( Am )چشم من بیا( Dm ) منو یاری بکن
( G ) گونه هام ( C ) خشکیده شد ( E ) کاری بکن
( Am ) غیر گریه مگه ( Dm ) کاری می شه کرد
( G ) کاری از (C ) ما نمیاد ( E ) زاری بکن
( F ) اونکه رفته ( G ) دیگه هیچ وقت ( Am ) نمیاد
( F ) تا قیامت (G ) دل من ( Am ) گریه می خواد
( Am ) هر چی دریا رو ( Dm ) زمین داره خدا
(G ) با تموم (C ) ابرای ( E ) آسمونا
(Am ) کاشکی می داد همه ( Dm )رو به چشم من
( G ) تا چشام (C ) به حال من ( E ) گریه کنن
( Am ) قصه ( F )گذشته های ( Dm )خوب من
( G ) خیلی زود (C ) مثل یه خواب (Am ) تموم شدن
(Am) حالا باید( F ) سر رو زانوم (Dm) بذارم
( G ) تا قیامت ( C ) اشک (Am ) حسرت ببارم
( Am ) دل هیشکی( D ) مثل (G) من ( Am )غم نداره
( D ) مثل من( G) غربت و ( Am ) ماتم نداره
( G ) حالا که گریه (Am ) دوای دردمه
( F ) چرا چشمام (G ) اشکاشو ( Am )کم میاره
( Am ) خورشید روشن ( Dm )مارو دزدیدن
( G ) فرصت ( C ) موندنمون ( E ) خیلی کمه
( Am ) سرنوشت ( D ) چشاش (G ) کوره ( Am ) نمی بینه
( D ) زخم خنجرش ( G ) می مونه ( Am )تو سینه
( G ) لب بسته سینه ( Am )غرق به خون
( F ) قصه (G) موندن(Am) آدم همینه
شاد باشید اگر جایی از نت ایراد داشت دیگه ببخشید آخه خودم نوشتمش