مایکل

سلام

بچه ها فردا    مایکل جکسون   عزیز در لاسوگاس کنسرت داره اگر عکساشو پیدا کردم حتما براتون میزارم

مرسی از همه بابای

این مریم کیه ؟

سلام

من میخوام امروز به همتون ثابت کنم که این مریم که همه رو ترکونده مریم نیست

بلکه محشر هست
اینم عکساش



                 








مرسی از همه بابای

عشق

سلام چند تا شعر هست که از زهرا جون دوست خودم براتون مینویسم

عشق یعنی حسرت شبهای گرم
          
             عشق یعنی یاده یک رویای نرم
    
                          عشق یعنی یک بیابان خاطره

                                          عشق یعنی یک چهار دیواری بی پنجره

حالا یکی دیگه::

چشم وقتی زیباست که دز اون اشک باشد     اشک وقتی زیباست که در اون عشق باشد

عشق وقتی زیباست که در اون یاده تو باشد    و تو وقتی زیبایی که به یاده من باشی

مرگ من اینم بخونید::

در عرض یک دقیقه میتوان یکی رو خرد کرد

           در عرض یک ساعت میتوان یکی رو دوست داشت
        
                       و در عرض یک روز میتوان عاشق شد

                                   ولی یک عمر طول میکشه تا یکی رو فراموش کنی

با حال بود نه
به حر حال من که خوشم اومد خیلی زیاد

مرسی از لطفی که به من دارید

فعلا بای